Türk Müziği Devlet Konservatuvarı
Sanatsal Faaliyetler
2. Müzik Kampı (2020-07-23) Neşet Ertaş Türküleri (2017-12-25) Türk Tasavvuf Musikisi Konseri (2018-03-19) Keman ve Piyano Dinletisi (2017-01-11) Viyolonsel ve Gitar Duo Konseri (2017-12-08) 2015-2016 Akademik Yılı Mezuniyet Töreninde Mini Konser (2016-06-03) Tıp Fakültesi 2015-2016 Akademik Yılı Mezuniyet Töreninde Mini Konser (2016-06-10) Prof. Dr. Mustafa Hilmi BULUT Ud Resitali (2016-02-24) Yeşilçam Film Müzikleri Konseri (2018-03-19) Huzurevinde Türk Müziği Konseri (2022-09-22) Klasik Türk Müziği Korosu Konseri (2016-05-11) Klasik Türk Müziği Korosu (2016-04-12) Türk Müziği Konseri (2016-05-04) Trakya Akademi Oda Orkestrası Konseri (2015-12-18) Türk Halk Müziği Korosu Konseri (2018-05-22) Keman ve Piyano Konseri (2018-01-03) Tıp Fakültesi Geleneksel Beyaz Önlük Giyme Töreni’nde Töreninde Mini Konser (2016-11-22) Saz-ı Söz Konseri (2019-04-01) Türk Müziği Konseri (2017-12-08) Atatürk’ün Sevdiği Eserler (2018-11-17) Avni Anıl Şarkıları Konseri (2019-05-08) Viyolonsel ve Gitar Resitali (2016-11-16) Neşet Ertaş Anma Konseri (2019-05-08) Neşet Ertaş Anma Konseri (2019-03-16) Ney ve Gitar Dinletisi (2018-05-22) Yıldırım Gürses Şarkıları Konseri (2018-05-22) 2 Nisan Otizm Farkındalık Günü Programı (2018-05-02) Viyolonsel ve Gitar Dinletisi (2015-05-13) Zeki Müren Şarkıları (2017-05-05) Trakya Akademi Oda Orkestrası Konseri (2016-02-18) 2014-2015 Akademik Yılı Mezuniyet Töreninde Mini Konser (2015-06-20) Neva Kar ve Klasik Eserler Türk Müziği Solo Konseri Türk Müziği Saz Eserleri Konseri Türk Müziği Saz Eserleri Konseri (2018-12-12)

YETERLİLİKLER
Çalgı Eğitimi1-Alanıyla ilgili doğru nefes alma ve ses kullanma tekniği becerilerine sahip olmak.2-Alanıyla ilgili yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmak.3-Batı müziği nazariyatı bilgisine sahip olmak4-Bilgisayarlı nota yazım programları kullanma becerisine sahip olmak.5-Disiplin-içi ve disiplinler-arası çalışmalar yapabilmek.6-Genel müzik kültürü ve tarihi bilgisine sahip olmak.7-Organoloji bilgisine sahip olmak.8-Profesyonel ve amatör stüdyolarda alanına yönelik teknolojik materyalleri kullanabilmek.9-Sanatsal, kültürel ve etik değerlere sahip olmak.10-Türk müziği alanına yönelik bilimsel araştırma yapabilmek.11-Türk müziği hakkında sahip olduğu nazari bilgileri çalgı icrasında kullanabilmek.12-Türk müziği icrasına yönelik çalgı çalma becerisine sahip olmak.13-Türk müziği işitme, okuma ve yazma kazanımına sahip olmak.14-Türk müziği koro çalışmalarında icracı olarak yer alabilmek.15-Türk müziği nazariyatı bilgisine sahip olmak.16-Türk müziğinde toplu icra becerisine sahip olmak17-Türk müziği repertuvar bilgi ve dağarı kazanmak.18-Türk müziği usullerini icra etme becerisine sahip olmak.19-Türk müziği ve dünya müziğinde yer alan bestekarlarla ilgili olarak ulusal ve uluslararası değerlerin farkında olmak.20-Türk müziği yapısının korunması ve kuşaktan kuşağa aktarılması bilincine sahip olmak

TYYÇ - Program Çıktıları İlişkisi

TYYÇ; Sanat Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı)
6. Düzey (Lisans Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik
6
LİSANS
_____
EQF-LLL:
6. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
1- Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. 
2- İlgili sanat alanına özgü sanat tarihi konusunda bilgi sahibidir. 
3- Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir 
4- Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. 
5- İlgili sanat alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. 
6- İlgili sanat alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. 
7- Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. 
8- Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. 
9- Sanat ve bilim etiği konusunda bilgi sahibidir. 
1- Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. 
2- İlgili sanat alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır. 
3- İlgili sanat alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. 
4- Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. 
5- Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. 
6- Duyusal algıyı somutlaştırır. 
1- Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. 
2- Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. 
3- Alanıyla ilgili özgün yapıtlarını toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirir. 
1- Kendi çalışmalarını sorgular. 
2- Çözümleyici ve eleştirel düşünür. 
3- Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. 
1- Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. 
2- Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisine sahiptir. 
3- Alanı ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. 
4- Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi : B1 Düzeyi). 
5- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. 
1- Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. 
2- Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. 
3- Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. 
4- Estetik farkındalığa sahiptir. 
 



TYYÇ; Sanat Temel Alanı Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı)
6. Düzey (Lisans Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik
6
LİSANS
_____
EQF-LLL:
6. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey